You are currently viewing Στον ”αέρα” η ηλεκτρονική διακυβέρνηση στα Υποθηκοφυλάκεια και Κτηματολόγια

Στον ”αέρα” η ηλεκτρονική διακυβέρνηση στα Υποθηκοφυλάκεια και Κτηματολόγια

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Καθυστέρηση στις μεταβιβάσεις ακινήτων από διορθώσεις Ε9 – ΤΑΠ- ΕΦΚΑ -και ρυθμίσεις χρεών . Πολλές οι περιπτώσεις πολιτών που οι καθυστερήσεις της γραφειοκρατίας δημιουργούν ασφυκτικό οικονομικό κλοιό.
Στον αέρα η ηλεκτρονική διακυβέρνηση στα Υποθηκοφυλακεία και στα Κτηματολόγια ουρές χαρτάκια και άρνηση να μεταγράψουν ακίνητα , χαρτάκια προτεραιότητας με νούμερα . ( Σχετική και η επερώτηση – Βουλευτή Νοτίου τομέα για Υποθηκοφυλάκεια σε Γλυφάδα και Ηλιούπολη )
Πότε θα τελειώσουν όλα αυτά αναρωτιούνται οι αγανακτισμένοι πολίτες .
Σημάδια διάλυσης εμφανίζει ο φορέας εξαιτίας της απορρόφησης των Υποθηκοφυλακείων με ρυθμούς στους οποίους δεν μπορεί να ανταποκριθεί
Σημαντικά προβλήματα υποστελέχωσης αντιμετωπίζει το Ελληνικό Κτηματολόγιο, ενώ πολλά Γραφεία Κτηματογράφησης δεν έχουν ούτε τα στοιχειώδη για να λειτουργήσουν.

Πολλά από τα «αγκάθια» προκύπτουν από την προτεραιότητα του φορέα, που είναι η κατάργηση των υπολειπόμενων Υποθηκοφυλακείων και η πάση θυσία απορρόφησή τους από τα Κτηματολογικά Γραφεία και τα υποκαταστήματά τους, με ρυθμούς όμως στους οποίους δεν μπορεί να ανταποκριθεί η υπάρχουσα δομή. Ατελείωτες ουρές, καθυστερήσεις, εκνευρισμός, αναγκαστικό «πάγωμα» σε συναλλαγές και τριτοκοσμικές εικόνες, με πολίτες και επαγγελματίες να πηγαίνουν από τα ξημερώματα για να πάρουν χαρτί προτεραιότητας και να πάρουν σειρά για να μπουν στο Κτηματολογικό Γραφείο.

Αν και θα περίμενε κανείς ότι η ένταξη του φορέα στο υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης θα είχε μόνο θετικό αντίκτυπο, εντούτοις τα ηλεκτρονικά συστήματα και υπηρεσίες που έχουν δημιουργηθεί.

Επιπλέον, κάποιοι συναλλασσόμενοι προχωρούν σε καταγγελίες προς τη διοίκηση, απαιτώντας την τιμωρία των υπαλλήλων, διότι οι δεύτεροι δεν λειτουργούν σύμφωνα με τις υποδείξεις τους, κατά τις οποίες απαιτούν με προχειρότητα λύση σε θέματα τα οποία χρήζουν περαιτέρω διερεύνησης, και αυτή η θέση των υπαλλήλων εκλαμβάνεται ως άρνηση εξυπηρέτησης.

Η δημοσιοποίηση διενεργείται ηλεκτρονικά μέσω του ktimatologio.gov.gr (με κωδικούς TAXISnet), σε συγκεκριμένες ημερομηνίες, με σκοπό τη συγκέντρωση όλων των τεκμηριωμένων απόψεων, πριν ξεκινήσει το έργο της η Επιτροπή, Εξέτασης Υποθέσεων.

Θράσος Μίαρης

Αντιπρόεδρος Φορολογουμένων Ελλάδας

Ειδικός Σύμβουλος ΕΕΑ

[/vc_column_text][vc_single_image image=”3458″][/vc_column][/vc_row]