Αίθουσες συνεδριάσεων

Σύγχρονα Meeting Rooms με εξοπλισμό κορυφαίας ποιότητας

Οργάνωσε τις επαγγελματικές σου συναντήσεις στους άνετους και λειτουργικούς χώρους της MBC.

Η επιλογή ενός επαγγελματικού χώρου για τις συναντήσεις σου χτίζει γερές βάσεις στις σχέσεις με τους πελάτες σου, ενώ ενισχύει την αξιοπιστία της επιχείρησής σου.

Παρέχεται η επιλογής ανάμεσα σε meetingroomsμε διαφορετική χωρητικότητα ατόμων, σε ιδανικές τοποθεσίες για την καλύτερη εξυπηρέτηση των συνεργατών και των πελατών σου.

Οι αίθουσες συνεδριάσεων της MBCείναι πλήρως εξοπλισμένες με τεχνολογικό εξοπλισμό κορυφαίας ποιότητας και εγγυώνται την επιτυχία κάθε σύσκεψης.

Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να έρθεις σε επικοινωνία με την ομάδα της MBC και να κλείσεις την αίθουσα που εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες σου, την ημέρα και την ώρα που θέλεις να οργανώσεις τη σύσκεψη.

Η ενοικίαση ενός meetingroom σου εξοικονομεί και σημαντικούς πόρους, καθώς σε απαλλάσσει από την ανάγκη ενοικίασης ενός χώρου ξενοδοχείου ή εστιατορίου, μειώνοντας σημαντικά το κόστος.

Σύγχρονα Meeting Rooms με εξοπλισμό κορυφαίας ποιότητας

Οργάνωσε τις επαγγελματικές σου συναντήσεις στους άνετους και λειτουργικούς χώρους της MBC.

Η επιλογή ενός επαγγελματικού χώρου για τις συναντήσεις σου χτίζει γερές βάσεις στις σχέσεις με τους πελάτες σου, ενώ ενισχύει την αξιοπιστία της επιχείρησής σου.

Παρέχεται η επιλογής ανάμεσα σε meetingroomsμε διαφορετική χωρητικότητα ατόμων, σε ιδανικές τοποθεσίες για την καλύτερη εξυπηρέτηση των συνεργατών και των πελατών σου.

Οι αίθουσες συνεδριάσεων της MBCείναι πλήρως εξοπλισμένες με τεχνολογικό εξοπλισμό κορυφαίας ποιότητας και εγγυώνται την επιτυχία κάθε σύσκεψης.

Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να έρθεις σε επικοινωνία με την ομάδα της MBC και να κλείσεις την αίθουσα που εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες σου, την ημέρα και την ώρα που θέλεις να οργανώσεις τη σύσκεψη.

Η ενοικίαση ενός meetingroom σου εξοικονομεί και σημαντικούς πόρους, καθώς σε απαλλάσσει από την ανάγκη ενοικίασης ενός χώρου ξενοδοχείου ή εστιατορίου, μειώνοντας σημαντικά το κόστος.

0
Cool Number
0
Cool Number
0
Cool Number
0
Cool Number

Τι περιλαμβάνει η ενοικίαση meetingroom;

  • Smart TV LG 65”

  • Laptop (κατόπιν ζήτησης)

  • Whiteboard – Flipchart

  • Κλιματισμός (ψύξη - θέρμανση)

  • Ενσύρματο internet & Wi-Fi

  • Φυσικός & Τεχνητός φωτισμός με δυνατότητα μερικής ή ολικής σκίασης

  • Τέσσερα WC & ένα WC ΑμεΑ

  • Υποδοχή/ Διαχείριση από τη ρεσεψιόν

  • Φρέσκος καφές φίλτρου που συνοδεύεται με γάλα, ζάχαρη

  • Ψύκτης με εμφιαλωμένο νερό

  • Ατομικοί φάκελοι με γραφική ύλη

  • Δυνατότητα οργάνωσης lunch break με συνεργαζόμενο catering, κατόπιν ζήτησης

*Σε συνελεύσεις, σεμινάρια, συνέδρια, συναντήσεις και εκπαιδεύσεις, στα οποία δεν είναι δυνατόν να παρευρεθούν όλοι οι συμμετέχοντες, δίνεται η δυνατότητα της ταυτόχρονης διαδικτυακής συμμετοχής. Αναλαμβάνουμε την πλήρη υποστήριξη διοργάνωσης συναντήσεων μέσω livestreaming, googlemeet, skype, zoom.

Κόστος ενοικίασης αίθουσας συνεδριάσεων

ΏρεςΤιμήΚέρδος
1 20 €
2 35 € 15%
3 48 € 20%
4 60 € 25%
6 72 € 40%
8 80 € 50%

Στις παραπάνω τιμές δεν περιλαμβάνεται ο Φ.Π.Α. 24%
Ωράριο λειτουργίας Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 18:00

Για χρήση της αίθουσας Δευτέρα – Παρασκευή πέραν του ωραρίου 09:00 – 18:00, υπάρχει επιπλέον χρέωση 7€/ ώρα.
Για κρατήσεις πέραν των ημερών λειτουργίας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για ειδική προσφορά.

Τι περιλαμβάνει η ενοικίαση meetingroom;

  • Smart TV LG 65”

  • Laptop (κατόπιν ζήτησης)

  • Whiteboard – Flipchart

  • Κλιματισμός (ψύξη - θέρμανση)

  • Ενσύρματο internet & Wi-Fi

  • Φυσικός & Τεχνητός φωτισμός με δυνατότητα μερικής ή ολικής σκίασης

  • Τέσσερα WC & ένα WC ΑμεΑ

  • Υποδοχή/ Διαχείριση από τη ρεσεψιόν

  • Φρέσκος καφές φίλτρου που συνοδεύεται με γάλα, ζάχαρη

  • Ψύκτης με εμφιαλωμένο νερό

  • Ατομικοί φάκελοι με γραφική ύλη

  • Δυνατότητα οργάνωσης lunch break με συνεργαζόμενο catering, κατόπιν ζήτησης

*Σε συνελεύσεις, σεμινάρια, συνέδρια, συναντήσεις και εκπαιδεύσεις, στα οποία δεν είναι δυνατόν να παρευρεθούν όλοι οι συμμετέχοντες, δίνεται η δυνατότητα της ταυτόχρονης διαδικτυακής συμμετοχής. Αναλαμβάνουμε την πλήρη υποστήριξη διοργάνωσης συναντήσεων μέσω livestreaming, googlemeet, skype, zoom.

Κόστος ενοικίασης αίθουσας συνεδριάσεων

ΏρεςΤιμήΚέρδος
1 20 €
2 35 € 15%
3 48 € 20%
4 60 € 25%
6 72 € 40%
8 80 € 50%

Στις παραπάνω τιμές δεν περιλαμβάνεται ο Φ.Π.Α. 24%
Ωράριο λειτουργίας Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 18:00

Για χρήση της αίθουσας Δευτέρα – Παρασκευή πέραν του ωραρίου 09:00 – 18:00, υπάρχει επιπλέον χρέωση 7€/ ώρα.
Για κρατήσεις πέραν των ημερών λειτουργίας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για ειδική προσφορά.